top of page

KAUPAN EHDOT

TILAUKSEN KULKU

Tuotteet tilataan verkkokaupan sivustolla siirtämällä ostettavat tuotteet ostoskoriin Lisää ostoskoriin -napista. Mahdollisia alennuksia ei voi yhdistellä. Tilauksen tekemiseksi siirrytään ostoskori kuvakkeen kautta Kassalle kirjautumaan, sekä maksamaan tilaus. Tilauksen loppusumma Euroissa näkyy ostoskori -sivulla kohdassa "Yhteensä", toimituskuluineen. Toimituskuluista lisää tällä sivulla alempana.

​​

Mikäli et ollut kirjautuneena sivustolle kassalle saapuessasi, on sinun kirjauduttava. Mikäli käyttäjätiliä ei ole aiemmin luotu, se tehdään tässä kohtaa. Käyttäjätilin tekeminen on pakollista tilauksen tekemiseksi. Kerättävät tiedot ja niiden käyttö on avattu kokonaisuudessaan tietosuojaselosteessa täällä.​

 â€‹

Tilauksen koko arvo maksetaan Euro-valuutalla etukäteen. Maksupalveluita on käytössäsi kaksi: yleisimmät pankkikorttimaksut, sekä suomalaiset verkkopankkimaksut. Alla lisää maksutavoista.

​

Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen saat sähköpostiisi viestin tilauksen vahvistuksesta, ja kauppa on syntynyt. Saat toisen viestin kun kuljetuskumppanimme on rekisteröinyt kuljetuksen. Jälkimmäinen viesti sisältää linkin toimituksen seurantaan. Tämän jälkeen seurantaviestejä toimituksesta voi tulla myös kuljetuskumppanilta, sekä mahdollisten omien sovellusasetustesi myötä. Huomioithan, että seurantatietojen päivittymisessä voi mennä 24–48h.

​

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSUTAVAT

Suomalaiset verkkopankkimaksut välittää Maksekeskus AS. Käytettävissä olevat pankit ovat Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, ja Säästopankki.


Verkkopankkimaksua käytettäessä, vahvista tilaus Kassaikkunassa, ja paina ‘Return to merchant’ nappulaa. Maksujen suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot siirretään maksun valtuutetulle käsittelijälle, Maksekeskus AS:lle.

​

Pankki- ja luottokorttimaksujen välittäjänä toimii Stripe Inc. Käytettävissä olevat kortit ovat: Visa, Mastercard, American Express, Discover & Diners Club, JCB.

TOIMITUSTAVAT

Käytämme kaikkiin kuljetuksiin luotettavaa kotimaista kumppania, Postia. Saatavilla olevat toimitustavat ovat:

​

  • Toimitus Postiin tai Pakettiautomaattiin. Emme lähtökohtaisesti tarjoa toimitusta ulkona sijaitseviin pakettiautomaatteihin.

  • Pikkupaketti ovelle tai postilaatikkoon, vain jos kyseessä on XXS-kokoinen (postiluukkuun menevä) paketti. Pidätämme oikeuden lähettää pienet tilaukset suoraan Pikkupakettina postilaatikkoon.

  • Kivijalkakauppamme palvelee Salon Teijolla (25570), josta tilauksien nouto on ilmainen. Tarkista aukioloajat Google Mapsista, jossa on ajankohtaiset tiedot aukioloajoista.

 

TOIMITUSALUE

Toimitamme tilauksia toistaiseksi vain Suomeen.

 

Suomessa emme toimita poste restante -osoitteisiin, pakettiautomaatteihin joihin paketti ei fyysisesti mahdu, tai muihin rajoitettuihin osoitteisiin.

TOIMITUSAIKA


Arvioidut toimitusajat:

  • Kotimaan toimitukset: 1–3 arkipäivää käsittelyn jälkeen

  • Ahvenanmaa: 2–5 arkipäivää käsittelyn jälkeen
     

Toimitusajat ovat arvioita, eivätkä ne ole takuita saapumisajankohdasta. Kuljetuskumppanin viiveet tai ylivoimaiset esteet voivat vaikuttaa toimitusaikaan.

​

90 % tilauksista lähetetään seuraavana arkipäivänä varastostamme Salon Teijolta. Toimitusaika Suomen sisällä on yleensä noin 1-3 arkipäivää, riippuen siitä, kuinka haja-asutusseudulle haluat pakettisi. Emme lähetä tai toimita tilauksia viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Postilla toki on nykyisin lauantainakin toimituksia joillain alueilla.

 

Sesonkiaikoina (esim. joulusesonki) tilauksen käsittely voi kestää päivän pidempään kuin sesongin ulkopuolella.

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut ovat kaikissa tilauksissa 10,90€ (sis.alv).

  • Ilmainen toimitus yli 150 €:n tilauksiin, tarjolla olevilla toimitustavoilla.

  • Alle 150 € tilauksissa toimituskulut lisätään kassalla valitun toimitustavan perusteella.

KADONNUT TILAUS

Mikäli tilauksesi ei saavu perille arvioidun aikaikkunan maksimiaikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: kiuas@saunamieli.fi.

 

Jos paketti katoaa kuljetuksen aikana, selvitämme asian kuljetusyhtiön kanssa. Kun pystymme vahvistamaan tilauksen tosiaan kadonneen, palautamme tilauksen koko arvon tilauksen tekoon käytetyn maksuvälineen kautta. Käytännössä Suomessa paketteja katoaa harvoin. Useimmiten paketti löytyy väärästä logistiikkakeskuksesta, aiheuttaen päivän parin ylimääräisen kuljetusajan.

OSOITETIETOJEN OIKEELLISUUS

Toimitusosoitteen vaihto kesken kuljetuksen ei ole mahdollista, mitenkään. Emme myöskään vastaa viiveistä, jotka johtuvat asiakkaan antamista virheellisistä osoitetiedoista. Asiakas vastaa siitä, että toimitusosoite on annettu oikein, ja täydellisesti. Väärin annetuista osoitetiedoista tulevat ylimääräiset kulut jäävät asiakkaan vastuulle.

PALAUTUKSET

Meillä on voimassa lainmukainen 14:sta päivän palautusoikeus täysin käyttämättömille tuotteille. Osa tuotteistamme on hygieniatuotteeksi katsottavia, joilla on rajoitettu palautusoikeus. Tämä on merkitty tuotesivulla lisätietoihin. Palautuksille on oma sivunsa, täällä. Luethan koko ohjeen läpi ennen toimiin ryhtymistä, kiitos.

YHTEYSTIEDOT

Asiakaspalvelumme sähköposti on kiuas@saunamieli.fi. Useimmiten vastaamme yhden arkipäivän sisällä tiedusteluusi.​

bottom of page