PALAUTUKSET
PALAUTUSEHDOT
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, alkuperäisessä kunnossa. Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput. Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut. Palautuksen mukana tulee olla kaikki osat, varusteet ja mahdolliset lisävarusteet. Mikäli tuotetta on käytetty tai sitä on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.
Hygieniatuotteilla ei yleisesti ole palautusoikeutta. Mikäli esimerkiksi laudeliinan tai saunaponchon tilannut asiakas kuitenkin huomaa 14 päivän sisällä, ennen tuotteen käyttöönottoa, että tuote ei vastaa odotuksia, on palautus mahdollinen. Tuotteeseen on oikeus tutustua kotona samalla tavalla, kuin vastaavaan tuotteeseen kivijalkamyymälässä. Tuotetta voi tunnustella päältä, mutta tuotetta ei voi käyttää. Hygieniatuotteen voi palauttaa, vaikka tuotepakkaus on avattu, jos tuote on alkuperäisessä kunnossa ja tuotepakkaus on ehjä. Tieto tuotteen hygieniamääritelmästä on nähtävissä tuotesivulla.
TUOTTEEN PALAUTTAMINEN
Saunamieli.fi-verkkokaupan asiakkaan on mahdollista peruuttaa kauppa ja palauttaa verkkokaupasta hankkimansa tuote 14 vuorokauden kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen. Poikkeuksena ovat tuotteet, joita ei hygieniasyistä voida vaihtaa, kuten esimerkiksi, mutta ei poislukien muita tuotteita: pyyhkeet, saunatakit, pesukintaat, laudeliinat, pefletit, sekä saunahatut.
Suomeen toimitetun tilauksen palautus on maksuton meiltä saamallasi palautustunnuksella. Saunamieli.fi-verkkokauppa ei vastaa palautuskuluista, kun kyseessä on kivijalkakaupan osto, nouto- tai kotiinkuljetustuote, tai kansainvälinen tilaus.
Ilmoita palautuksesta täyttämällä palautuslomake, mikäli palautusehdot täyttyvät. Mikäli asiasi koskee reklamaatiota, täytä palautuslomake ja valitse syyksi reklamaatio.
TUOTTEEN VAIHTAMINEN
Mikäli haluat vaihtaa verkkokaupasta tilatun tuotteen, palauta vaihdettava tuote palautusohjeen mukaisesti ja tee haluamastasi tuotteesta uusi tilaus. Kun olemme vastaanottaneet palautettavan ja palautusehtomme täyttävän tuotteen, hyvitämme hinnan alkuperäisessä tilauksessa käytetyn maksutavan mukaisesti.
TILAUKSEN PERUMINEN
Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, ole viipymättä yhteydessä meihin info@saunamieli.fi tilauksen perumiseksi. Palauttaessasi kaikki tuotteet, hyvitämme myös tilauksen toimituskulut. Tuotteen noutamatta jättäminen toimituspaikasta katsotaan tilauksen peruuttamiseksi.
TOIMITUSKULUJEN KORVAAMINEN
Suomeen toimitettujen tilausten palautus: Saunamieli.fi-verkkokauppa maksaa palautusten lähetyskulut asiakaspalautuksiin, kun asiakas täyttää palautuslomakkeen ja noudattaa palautusohjeita. Mikäli tuote on toimitettu kotiinkuljetuksella, on palauttaminen ilmaista ainoastaan toimipaikasta, ei kotoa.
Kansainvälisten EU-maihin toimitettujen tilausten palautus: tuotteet voi palauttaa 14 vuorokauden kuluessa toimituksen vastaanottamisesta, poislukien hygieniatuotteet. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Asiakas vastaa kaikista tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Ilmoita palautuksesta Saunamieli-verkkokaupalle täyttämällä palautuslomake.
PALAUTUSOHJEET
-
Ilmoita palautuksesta alla olevalla palautuslomakkeella.
-
Saat sähköpostitse palautusohjeet ja -osoitteen.
-
Pakkaa tuote huolellisesti. Tuotteen pakkaukseen ei saa tulla merkintöjä tai teippauksia.
-
Vie palautus postiin ja tallenna tosite lähetyksestä. Kännykkäkuvakin voi toimia.
-
Kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu, rahat palautuvat käytetyn maksutavan mukaisesti n.10 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
-
Mikäli palautettava tuote on palautusehtojemme mukainen, rahat palautetaan saunamieli.fi-verkkokaupan maksuliikennettä hoitavien tahojen, Stripen, MakeCommercen, tai Klarnan kautta sille luotto- tai pankkitilille, jota on käytetty tilauksen maksamiseen.
